čtvrtek 26. dubna 2012

Dokončení pískoviště

Tak pískoviště je téměř hotové. Zbývá to nejdůležitější - zavézt jej pískem. Stavební firma, která nám stavěla  baráček mi složila tři kubíky kvalitního čistého písku před garáž a na mně bylo ho odvozit do pískoviště. Stačily dva večery a s pomocí ogárka jsem to celkem v poklidu zvládl i když to mám pěkně do kopečka. Není to nic objevného, tak jen dva obrázky.

Zavážení pískoviště pískem.
Každá ručička a lopatička přijde vhod.
A první testovací bábovička. Ťuky ťuky ťuk...

1 komentář:

  1. Dobrý den. Tak koukám, že Vám pískoviště dopadlo moc krásně. Mysleli jste i na praktičnost koukám. Ale chybí mi tam nějaký přístřešek. My ho také nemáme a museli jsme tak dětem i sobě pořizovat brýle proti slunci. :) Tak na to bych se ještě zaměřila a dodělala nějaký ten přístřešek.

    OdpovědětVymazat