sobota 23. června 2012

Nový projekt - Mašinka

Trámky trpělivě čekající 5 let na zpracování. 

Tak konečně jsem se dostal po delší době k nářadí a mohl jsem začít zpracovávat náročné zadání, které ale zní tak jednoduše: "Začni konečně něco dělat s těmi trámy, které tu sušíme už 5 let!"


Jedná se o naše "drobné" smrkové stropní trámy 28x22 cm, které zbyly ze stavby. Odmítal jsem je nařezat, rozštípat a spálit s odůvodněním, že se jednou budou takové krásné trámky hodit. No a od té doby je přenáším jak kočka koťata a ještě jsem neměl nápad co opravdu s nimi udělat. A teď s nimi mám něco dělat. Navrhl jsem je rozřezat, rozštípat a spálit - což se ovšem setkalo s pochopením pouze jako vtip. Takže něco vymyslet...

Nápad přišel v momentě, kdy ogar v sobotu po desáté hlásil, že jede mašinka. Máme totiž dokonalý výhled na jeden vlakový koridor, na kterém se střídají modré osobáčky, zelené rychlíky i červené expresy. No tak proč neudělat nějak vláček?

Půjde to? Začneme jak jinak mašinkou a uvidíme :)

Žádné komentáře:

Okomentovat