pátek 3. května 2013

Tesařík na dovolené - dětská klouzačka (úvod)

Jedním z prvních impulzů pro intenzivnější práci se dřevem bylo rozdávání radosti - ať šlo o dárky k vánocům, zásnubní prstýnek, houpačku nebo pískoviště. A proč nerozšířit počet příjemců té radosti i mezi přátele? Proč by si kamarádi měli kupovat komplet nářadí pro jeden malý projekt, když už ho mám pořízené a je k dispozici i s kvalifikovanou obsluhou? 

Během jedné milé návštěvy v průběhu dlouhých zimních měsíců u skleničky výborného vínka tak slovo dalo slovo. Byl naplánován jarní výměnný pobyt u jedné novostavby se zahradou, která si zaslouží nějaké to zpestření pro dva malé klučiny. Já poskytnu komplet nářadí a know-how, hostitelé zajistí materiál , ubytování a plnou penzi :) Taková tesaříkova dovolená snů.

Plánování u sklenky vína (ilustrační obrázek:)

Jak se blížil termín, upřesňovali jsme plány, já získal rozměry plánované skluzavky a mohl začít decentně kreslit návrhy. No upřímně - vzhledem k mému zimnímu absťáku se decentnost trochu zvrhla a během večera jsem měl rozkreslený návrh do posledního šroubku s detailním rozpisem materiálu. Nafotit, poslat druhé straně - za deset minut byla zpět odpověď, že jsem zešílel, že tam nejedu na měsíc. No nic - budeme muset poladit plány asi až na místě.

základní plánek na klouzačku (základní a neúspěšný)

Důležitým úkolem bylo se zabalit. Ono sbalit do osobáku komplet výbavu není problém, pokud tam zároveň nepotřebujete dát manželku, malého ogara se sedačkou, dvě kola a všechno oblečení na téměř týden. Když jsem vyskládal všechno potřebné před garáž, trochu jsem začal přemýšlet, jestli nepošlu zbytek rodiny vlakem. Ale nakonec se vše podařilo uskladnit a mohli jsme vyrazit.

Vyskládané nářadí před naložením do auta. Vyjmenovávat to nebudu...

Takže příště - obhlédnutí terénu, materiálu a nějaké ty plány.

1 komentář:

  1. Pěkná práce, pane. Nad klouzačkou k nám na chatu právě přemýšlím, tak to budu brát jako inspiraci. Jen mě teda trochu děsí to obrovské množství použitého nářadí. No, naštěstí já si to připravím doma a na chatě to jen nářadím, které tam už mám, ukotvím a složím, takže žádné stěhování národů snad nebude. :D

    OdpovědětVymazat