čtvrtek 19. června 2014

Dětský domeček - montáž

Vyrovnanou podlahu bychom měli, tak na řadu přichází samotná montáž domečku. Velmi napjatě jsem očekával, jak ta stavebnice do sebe zapadne a tak nebyl důvod déle čekat.

stavba dětského domečku
Montážníci při stavbě dětského domečku


Ačkoliv byly jednotlivé díly relativně lehké, byl jsem rád, že jsem si zavolal šikovného pomocníka (tzv. podržtašku). Dalo by se to zvládnout v jednom, nicméně ve dvou to bylo opravdu rychlé. Domeček rostl přímo před očima. 

přízemí dětského domku
Přízemí domku hotové, smontované


Celá montáž se nesla v duchu postavit na požadované místo a ze všech stran přivrutovat. Každá další stěna přidávala stavbě na pevnosti a soudržnosti. Trochu jsem měl strach jen o horní štíty, které před vyztužením "vaznicí" byly přeci jen trochu na volno.

štít dětského domečku
Štít připravený k přidělání.

Ale to se změnilo, jakmile jsem přimontoval štítovou vaznici a ještě jeden trámek sloužící k vyztužení konstrukce a montáž střechy.

Musím přiznat, že jsem byl snadností montáže příjemně překvapen. Vše do sebe zapadlo přesně jak mělo, konstrukce stavebnice je opravdu promyšlená a jistě léty ověřená. Za půl hodiny bylo vše na svém místě a zakryté plachtou proti přicházejícím dešťům.

Zaplachtovaný domeček čekající na střechu
Kdo má židli, bydlí. Aneb zabydlování interiéru.

Tak to bychom měli tu jednodušší část. Teď jsem se několik dní odhodlával k nejtěžšímu úkolu - zastřešit domeček. Pokládání krytiny byla pro mne taková malá premiéra a to víte - člověk má prostě trému.

Žádné komentáře:

Okomentovat